Shop Mobile More Submit  Join Login
About Literature / Hobbyist Official Beta Tester Kendra25/Female/United States Groups :iconfrozen-writers: Frozen-Writers
 
Recent Activity
Deviant for 5 Years
7 Month Premium Membership
Statistics 674 Deviations 19,703 Comments 68,320 Pageviews

Newest Deviations

Stuff for me

Random Favourites

Hi there birthday girl~

Image and video hosting by TinyPic

Visitors

Active watcher count? Be totally honest. 

94%
17 deviants said Here! +1
6%
1 deviant said Nope. -1 (Then why are you still watching me?)

Buttons and stamps

(to be filled later)

deviantID

GirlKaito's Profile Picture
GirlKaito
Kendra
Artist | Hobbyist | Literature
United States


No Requests by SweetDukeGifts - Friends Only by SweetDukeTrades - Closed by SweetDukeCollaborations - Closed by SweetDuke
Commissions - Ask Me by SweetDukePoint Commissions - Ask Me by SweetDukeKiribans - On Hold by SweetDukeNo ACEOs by SweetDuke


Name: Kendra
Gender: Female
Age: 25
Hair color: Very dark brown/jet black
Eye color: Dark green
Religion: Christian

Shipping likes: AnnaxKristoff, Pokéshipping/AAML, Contestshipping, Penguinshipping, Rocketshipping, Ichihime, TsukunexMoka, HopexVanille, CloudxTifa, LinkxZelda, TohruxKyo, most anything canon
Shipping hates: Elsanna, AnnaxHans, ElsaxHans, ElsaxKristoff, JackxElsa, JackxAnna, HansxKristoff, Wreck-It-RalphxElsa, JasminexVolkner, Flight, Lightis, LightxCloud, LightxHope, LightxCaius, SerahxNoel, NxTouko, Advanceshipping, Pearlshipping, Negaishipping, SasukexSakura, Rock LeexSakura, Ulquihime
Other hates: Yaoi, yuri, incest, hentai, onions, spiders, trolls, flamers, drama
Deviant since Feb. 1, 2008
Interests

All the fun times!

Journal Entry: Sat Apr 11, 2015, 7:07 PM
Skin by TMNT-Raph-fan




So I had my birthday party today, and was starting to get disappointed and worried cuz several people were cancelling on me last minute (as in an hour before the party started), so I was getting upset, but thankfully I still had several people show up, and OMG, I did not expect it to go on as long as it did!  It was SO fun and lasted for...are you ready?...9 whole hours!!!  It went from noon until 9pm, so an hour ago!  So much fun!  But I'm so tired too... TwT

So here's what I got.  I got some cute geeky buttons/pins, a handmade Naruto style bow, a Big Hero 6 poster, an old school Game Boy cover for my new iPod, a drawing of me as a Pokemon Trainer with an Eevee, a MLP comic, a MLP mystery figurine (it ended up being Applejack!), MLP stickers, two handmade geeky rings, a geeky hairclip, a Frozen cup, two limited edition Frozen picture things, two Pokemon figurines, two Fall Out Boy CDs, a pack of Lindor chocolate truffles, and a homemade phone charm with 3 different kinds of handmade Poke Balls and a cross on the end!  So a good haul!

And tomorrow I'm heading to my dad's, cuz we're getting up early Monday morning and going to.....*drumroll*........DISNEY WORLD!!!!!  That's right!!!  Ahh I'm so excited!!!  We're coming back Thursday, and then I'm leaving Friday to head to an anime convention. XD;;; So I'm gonna have a pretty dang full week.  But it's gonna be so much fun!  And SO worth it.  It's so needed, omg.

But I'm pretty doggone tired right now as it is...so I'm gonna end this here. ^^


TL;DR: My birthday party was today.  Lots of fun, very delicious foods, awesome presents, and I'm gonna be at Disney World this week and a convention next weekend.

  • Mood: Tired

Journal History

Activity


Comments


Add a Comment:
 
:iconkadygirl96:
kadygirl96 Featured By Owner 21 hours ago  New member Hobbyist Writer
Thank you for the faves! :D
And for adding me to the your Frozen-Writers group!
Reply
:icongirlkaito:
GirlKaito Featured By Owner 15 hours ago  Hobbyist Writer
You're so welcome of course! =D
Reply
:iconkittycat165:
kittycat165 Featured By Owner 1 day ago   Writer
thank you for the fave :)
Reply
:icongirlkaito:
GirlKaito Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist Writer
You're welcome!  Cute icon too~
Reply
:iconsteinsra:
SteinsRA Featured By Owner 2 days ago  Hobbyist Digital Artist
Thanks for the fave! :iconlazeplz:
Reply
:iconwingsunchained:
WingsUnchained Featured By Owner 6 days ago  Hobbyist Digital Artist
Thank you for the :+fav:s!
Reply
:icongirlkaito:
GirlKaito Featured By Owner 6 days ago  Hobbyist Writer
You're welcome!  I love your dA name and icon, ahh!
Reply
:iconwingsunchained:
WingsUnchained Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist Digital Artist
Aw, thank you!
Reply
:iconunicornhorselover12:
Unicornhorselover12 Featured By Owner Apr 9, 2015
happy belated birthday 
Reply
:icongirlkaito:
GirlKaito Featured By Owner Apr 9, 2015  Hobbyist Writer
Ahh thank you!
Reply
Add a Comment: